Scripti Göster
Ne kazanırım?
FPS oyunlarının vazgeçilmez özelliği olan,yerdeki silahı alma fonksiyonunu projenize eklemiş bulunursunuz
---------------------------------------Bu kodu karakterine ver ve silah objesinin ismi "silah" olsun.
static var silahOK : boolean ;
function Start()
{
silahOK = false;
}
function OnTriggerEnter(c:Collider)
{
if(c.gameObject.name == "silah")// Name yerine tag de kullanabilirsin ki bence tag kullanman daha iyi olur. Tag kullanırsan eğer silaha "silah" diye tag vermeyi unutma
{
silahOK = true ;// Burda silah ok değişkeni doğru değeri alıyor yani istediğin yerde silahOK true ise silahın var ateş edebilirsin olarak kullanabilirsin.
}
}
------------------------------------------------------
Bu kodu da silaha ver
function OnTriggerEnter(c:Collider)
{
if(c.gameObject.tag == "Player") //karakterinde "Player" tag i olmasına dikkat et.
{
Destroy(gameObject);//player silaha değince silah yok olacak.
}
}
Karakterin ağaçların içerisinden geçmesini nasıl önleriz bilgilendirirsen sevinirim.
YanıtlaSilKolay. Agacin ayarlarina gir. Bir iki oyna tamamdir.ben yaptm ama suan aklimda deil :)
YanıtlaSilkardeşim ben hazır bir proje indirdim asset storeden onu nasıl açabilirim
YanıtlaSil